Naszym klientom zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy. Poczynając od audytów dotychczasowych działań, poprzez budowanie i wprowadzanie strategii z uwzględnieniem działań konkurencji, aż po budowanie kanałów sprzedaży. Zapewniamy stałą opiekę w zakresie aktualizacji treści i bezpieczeństwa serwisu internetowego. Dbamy o rozwój i rozbudowę serwisów o kolejne wymagane funkcjonalności. Posiadamy narzędzia, wiedzę i kompetencje do tego, aby czuli się Państwo bezpiecznie i komfortowo.
Wprowadziliśmy nowatorską usługę, jaką jest outsourcing project managera. Taka osoba najczęściej pracuje na kontrakcie u naszego klienta, dzięki czemu ma szansę mocniej zagłębić się w struktury organizacyjne i lepiej poznać procesy funkcjonowania danej firmy.
Zewnętrzny project manager pomaga m.in. w budowaniu harmonogramu (zarówno prac, jak i zadań pracowników), budżetowaniu projetów, czy późniejszym zarządzaniu. Taka osoba może także brać udział w budowaniu kanałów sprzedaży oraz wdrażaniu informatycznych systemów zarządzania. Kontrola ze strony doświadczonego pracownika pozwala na bieżąco redukować błędy, jak również wprowadzać przyszłościowe strategie, które pomogą w funkcjonowaniu firmy.
Firmom, które się do nas zgłoszą, pomagamy także w budowaniu harmonogramów (zarówno prac, jak i zadań pracowników), budżetowaniu projetów, czy późniejszym zarządzaniu. Wbrew pozorom spięcie tych wszystkich procesów w spójną i logiczną całość, szczególnie w przypadku dużych i średnich przedsiębiorstw nie jest sprawą łatwą.
Wdrażamy Systemy ERP (enterprise resource planning) i CRM (customer relationship management). To podstawowe dwa typy oprogramowania, które obecnie wykorzystywane są do prowadzenia biznesu. Dzięki nim łatwiej można zarządzać procesami wewnątrz organizacji i optymalizować działania tak, by te były jak najbardziej efektywne.
Naszym klientom pomagamy wdrażać nowoczesne rozwiązania informatyczne. Na tym jednak nie kończy się nasza współpraca. Jeśli trzeba, przeprowadzamy szkolenia i zapewniamy tzw. wsparcie powdrożeniowe (nasi pracownicy czuwają nad tym, by wszystkie procesy przebiegały zgodnie z założeniami i służą radą oraz wsparciem na każdym etapie).
Dodatkowo dbamy o bezpieczeństwo serwisów i ich administrację. Analizujemy aktualne zabezpieczenia, jak również proponujemy rozwiązania, które ów bezpieczeństwo polepszą! Sprawdzamy czy i gdzie istnieją luki bezpieczeństwa, czy można zaatakować aplikację i doprowadzić do wycieku danych bądź jej niedostępności oraz czy podpięte systemy antywirusowe chronią użytkowników wewnętrznych przed atakami?
Oferujemy kompleksowe usługi utrzymania systemu, na które składa się m.in.:
Jeśli chodzi o prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa, tutaj nie ma miejsca na przerwy w jego pracy. To właśnie dlatego zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenie oraz uproszczone procedury zgłaszania problemów. Każdemu klientowi, z którym współpracujemy, przydzielamy dedykowanego opiekuna, który będzie w sposób bezpośredni odpowiedzialny za utrzymanie domen oraz hosting!